Jongerentraining in 2018
Net zoals begin dit jaar zullen Peter Kweekel en Martin de Groot in de eerste weken van 2018 wederom belangenloos een jongerentraining geven voor hun zakelijke relaties. Hiermee willen wij iets doen voor de maatschappij, namelijk jongeren ondersteunen met hun keuze voor de toekomst.

Gedragsprofielen, het herkennen van gedrag van anderen en je eigen gedrag geeft deze starters in de leeftijd 18-28 vaak goede extra inzichten. Dit aangevuld met gesprekstechnieken en hoe om te gaan met we
erstanden maakt dat het 2 leuke trainingsdagen worden.

Jongerentraining 2018

“Ik heb in 2 dagen meer geleerd dan in 3 maanden op school.”
“Echt geweldig hier heb ik echt iets aan”
“Dankzij deze training weet ik nu veel beter wat ik wil gaan doen met mijn toekomst!”

 

Dit waren kreten die we afgelopen jaar meermaals hebben gehoord. Heeft u ook een zoon en/of dochter welke u bijna kosteloos (u betaald alleen locatie kosten van €200.-) wil laten deelnemen aan onze training? Stuur dan even een e-mail! We hebben 10 plaatsen en de eerste aanmeldingen zijn reeds binnen.

Peter & Martin
Zullen we even sparren?

Reserveert u wel eens een hotel of een restaurant via internet? Bij reserveringssites, maar ook bij vergelijkingssites, ziet u vaak sterretjes staan als aanduiding hoe tevreden eerdere klanten waren met dit hotel of dat restaurant. In de zakelijke wereld zijn referentiecases eigenlijk de sterretjes. Klanten willen graag van anderen de bevestiging dat u betrouwbaar bent, dat u goede degelijke producten levert, problemen kordaat oplost en dat u ervaring heeft met vergelijkbare projecten en in vergelijkbare branches. Het is dus belangrijk dat u slim omgaat met referenties.

Van deal-breaker tot deal-closer

U heeft net een geweldig goed gesprek gevoerd met twee mensen over de aankoop van uw HR-software. U weet zeker dat uw gesprekspartners helemaal zijn overtuigd van uw product en eigenlijk denkt u dat u de deal al heeft gesloten. Als u vraagt of zij nog iets hebben gemist in uw verhaal, stelt de dame tegenover u de vraag: “Ik heb een goed gevoel over uw product, maar ik zie enorm op tegen de implementatie van uw software. Alle digitale dossiers van onze 8000 werknemers moeten probleemloos worden overgezet en bovendien moeten we deze 8000 mensen ook leren hoe zij hun mutaties zelf kunnen doen in het systeem. Ik weet daarom niet of overstappen op een nieuw softwaresysteem zo verstandig is. Misschien moeten we het houden zoals het nu is.”

Excellente verkopers grijpen kansen.

Goede verkopers zien en horen kansen. Excellente verkopers grijpen deze kansen ook direct aan. Wat bedoelen wij hiermee. Heeft u wel eens gemerkt dat, tijdens het geven van een presentatie aan een Raad van Bestuur, alle aanwezigen instemmend zitten te knikken als u uw verhaal presenteert? Een goede verkoper krijgt hier een goed gevoel van. Maar een excellente verkoper bemerkt direct dat dit een onbewust koopsignaal is. Wat doet u in dit geval?

Oefenen van een salespresentatie.

Het presenteren van uw plan, idee of product. Vrijwel iedere manager, verkoper of ondernemer heeft wel eens eerder een presentatie gegeven. Maar dat betekent niet dat iedereen zich er comfortabel bij voelt. Sterker nog, wij krijgen erg veel vragen van mensen die hun presentatievaardigheden willen verbeteren. Samen oefenen we de presentatie. Dit doen we onder meer met salesteams die pitchen tijdens een prestatie-inkooptraject, maar ook met verkopers die regelmatig producten moeten presenteren aan een raad van bestuur. Door het oefenen krijgt u meer zelfvertrouwen. En we kunnen, als we u begeleiden, aanwijzingen geven over hoe u de puntjes op de i zet.