Open Inschrijvingen

Interesse om deel te nemen aan een training bij ons? En wilt u zich individueel inschrijven? Dan zijn onze open inschrijvingen iets voor u. U schrijft zich in voor een training en volgt deze samen met de andere deelnemers.

“Help de klant beslissen”: profielen en gesprekstechnieken

  • Hoe maak ik contact met nieuwe prospects?
  • Hoe krijg ik een goede “klik” met mijn prospect?
  • Hoe speel ik maximaal in op het gedrag van mijn klant?
  • Wat is mijn eigen gedrag en hoe maak ik dat effectiever in klantgesprekken?
  • Hoe pas ik bewezen gesprekstechnieken toe om vertrouwen van mijn prospect te winnen?
  • Hoe verhoog ik mijn resultaten uit klantgesprekken?

 

Herkent u bovenstaande vragen? Dan is onze training “Help de klant beslissen” over profielen en gesprekstechnieken iets voor u! Uzelf inleven in uw klant is een essentieel onderdeel tijdens een klantgesprek. Onze methodes helpen u bij het inzicht krijgen in gedrag en het herkennen van gedragsstijlen. Daarnaast leert u om de échte problemen en behoeften van uw klant te achterhalen. Daarnaast oefenen we ook met andere gesprekstechnieken: een pitch houden, omgaan met bezwaren, afsluiten van een gesprek en omgaan met prijsdiscussies. Tijdens de training passen we de geleerde vaardigheden toe door middel van oefeningen en rollenspellen. U krijgt persoonlijke feedback en terugkoppeling, om zo uw communicatieve vaardigheden te verbeteren.

Download hier het complete informatieformulier van de training “Help de klant beslissen”, over gedragsprofielen en gesprekstechnieken:

Uw email   

“Coachingsvaardigheden: voor (sales)managers en directeuren

  • Hoe coach ik mijn medewerkers op de juiste manier?
  • Op welke manier speel ik slim in op de persoonlijkheden van medewerkers?
  • Hoe ga ik om met tegenspraak van medewerkers?
  • Hoe haal ik meer rendement uit mijn medewerkers?

 

Leven de onderstaande vragen bij u of binnen uw organisatie? Dan is de training “Coachingsvaardigheden” wellicht iets voor u! Topsporters kunnen goed presteren omdat zij vaak trainen en goed worden gecoacht en begeleid. Dit geldt ook voor uw medewerkers. Onze visie is dat u de vaardigheden van uw medewerkers alleen kunt waarborgen door grote betrokkenheid van het management. We trainen u met verschillende technieken op het coachen van: gesprekstechnieken, het houden van een goede pitch, herkennen van gedrag, omgaan met tegenwerpingen en teamselling. Het doel van de training is meer rendement uit uw medewerkers te halen. Tijdens de training passen we de geleerde vaardigheden toe door middel van oefeningen en rollenspellen. U krijgt persoonlijke feedback en terugkoppeling, om zo uw communicatieve vaardigheden te verbeteren.

Download hier het complete informatieformulier van de training “Coachingsvaardigheden”, voor (sales)managers en directeuren:


Uw email