Hoe geeft u leiding aan uw team?

salestraining

Als leidinggevende zoekt u naar de juiste balans tussen grip houden op uw medewerkers en het loslaten in vertrouwen. Maar hoe doet u dat? Denk eens aan uw werkwijze als leidinggevende. Denk bijvoorbeeld eens aan de gesprekken met uw medewerkers tijdens de afgelopen week. Vertelt u voornamelijk wat uw medewerkers moeten doen of bent u van nature iemand die veel vragen stelt? En benadert u al uw medewerkers op dezelfde manier?

Meer lezen

Succesvoller samenwerken met uw partners

Het Channel Development Program van Sales & Communication Improvement. Als Channel-/Partner Manager werkt u samen met verschillende partners die producten uit uw portfolio verkopen. Het doel is natuurlijk om hier zoveel mogelijk gezamenlijke business uit te halen. Maar hoe doet u dat? Ervaring en Resultaat!Één van onze klanten is een internationaal bekend softwarebedrijf. Samen met … Meer lezen

Elke deal binnenhalen?

Verkopen gaat zelden over één nacht ijs. Waarschijnlijk hebben u en uw verkoopteam regelmatig langdurige verkooptrajecten lopen. Meerdere gesprekken vinden plaats op verschillende niveaus. Om de kans op succes te maximaliseren is een goede voorbereiding cruciaal. Maar door de drukte van de dag schiet dit er weleens bij in. De gesprekken lopen anders dan verwacht … Meer lezen

Zullen we even sparren?

Reserveert u wel eens een hotel of een restaurant via internet? Bij reserveringssites, maar ook bij vergelijkingssites, ziet u vaak sterretjes staan als aanduiding hoe tevreden eerdere klanten waren met dit hotel of dat restaurant. In de zakelijke wereld zijn referentiecases eigenlijk de sterretjes. Klanten willen graag van anderen de bevestiging dat u betrouwbaar bent, dat u goede degelijke producten levert, problemen kordaat oplost en dat u ervaring heeft met vergelijkbare projecten en in vergelijkbare branches. Het is dus belangrijk dat u slim omgaat met referenties.