Salesprofessionals gezocht als franchisenemer voor bewezen succesvol concept

Bent u een ervaren salesprofessional en wilt u onderdeel zijn van ons bewezen succesconcept?
Peter Kweekel, auteur van meerdere boeken en succesvol bedrijfscoach, ontwikkelde jaren geleden zijn vaak geroemde aanpak. De franchisenemers van het bedrijf Sales & Communication Improvement boeken al jaren snelle en blijvende resultaten bij bedrijven. De referenties spreken boekdelen. Sales & Communication Improvement trainde bijvoorbeeld eerder Oracle, KPN, De Bilderberg groep, Telindus en Dell. Peter Kweekel zoekt voor de uitbreiding van zijn succesvolle bedrijf ervaren salesprofessionals die graag willen starten als franchisenemers met minimaal 10 jaar ervaring. Lijkt u dit wat?

De presentatie van gastspreker Peter Kweekel was een eye-opener voor mijn sales!

“Ik kende Peter Kweekel niet. Maar zijn presentatie bij onze businessclub over gedragsprofielen was een ware eye-opener. Hij liet in zijn presentatie, die slechts 30 minuten duurde, zien wat je kunt bereiken door goed inzicht te hebben in je eigen gedragsprofiel, dat van je potentiële klant en van je teamleden.” Frits, account director.

Weten wanneer u kunt en moet doorvragen, ook tijdens de presentatie

In aanbestedingen nieuwe stijl (ook wel prestatie-inkoop aanbestedingen of best value procurement trajecten genoemd) is voor verkopers de presentatie of beoordelingsfase een zeer belangrijke fase. U moet namelijk, samen met 1 andere collega, laten zien dat u de beste partij bent. Slechts 1 partij mag door naar de volgende ronde en dat is de onderhandelingstafel. Die kans wilt u niet mislopen. Daarom schreven wij vanuit Sales & Communication Improvement, een 4-luik over hoe u uit de bus komt als Best Value Vendor. Kortom; de winnaar van het prestatie-inkoop traject. Deze blog, het laatste deel uit het 4-luik, gaat over het belang van doorvragen.

Het managen van de juiste verwachtingen tijdens een presentatie Best Value Procurement traject

U haalt uw salestarget als u dat belangrijke Best Value Procurement trajct wint. Een goede pitch cq een goede presentatie tijdens de beoordelingsfase van het Best Value Procurement traject is essentieel. Deze presentatie bepaalt namelijk of uw bedrijf eerste keus is en of u aan de onderhandelingstafel komt. Deze blog, over het juist kunnen managen van de juiste verwachtingen tijdens de beoordelingsfase van een Best Value Procurement Traject, is het derde deel uit een 4-luik. Het 4-luik gaat over prestatie-verkoop; hoe u als verkoper prestatie-inkoop of best value procurement aanbestedingstrajecten wint.